1.12 Chat ChatGPT a personalizovaný marketingový obsah
Mgr. Viera Ozoneková
Chat ChatGPT (Generative Pre-trained Transformer) môže byť vynikajúcim nástrojom na vytváranie personalizovaného marketingového obsahu. V tomto článku sa pozrieme na štyri spôsoby, ako môže Chat ChatGPT pomôcť podnikom dosiahnuť väčšiu relevantnosť a účinnosť vo svojej marketingovej komunikácii.
Personalizované správy: Chat ChatGPT môže generovať personalizované správy a ponuky na základe preferencií a správania zákazníka. Tým sa zvyšuje relevantnosť marketingového obsahu a pravdepodobnosť, že zákazník na neho zareaguje.
Segmentácia cieľovej skupiny: Chat ChatGPT môže pomôcť pri segmentácii cieľovej skupiny na základe demografických údajov, správania alebo preferencií. To umožňuje vytvárať cielené marketingové kampane a poskytovať relevantné informácie a ponuky jednotlivým segmentom.
Interaktívny obsah:…