1.11 Chat ChatGPT a personalizácia zákazníckej skúsenosti
Mgr. Viera Ozoneková
Chat ChatGPT je silným nástrojom na personalizáciu zákazníckej skúsenosti. V tomto článku preskúmame štyri spôsoby, ako môže Chat ChatGPT pomôcť podnikom vytvoriť jedinečné a zaujímavé skúsenosti pre svojich zákazníkov.
Individualizovaná komunikácia: Chat ChatGPT môže byť programovaný tak, aby sa prispôsobil jedinečným preferenciám a potrebám každého zákazníka. S jeho schopnosťou generovať personalizované odpovede a odporúčania môže firma vytvoriť dojem, že každý zákazník je osobným a dôležitým.
Odstraňovanie prekážok: Chat ChatGPT môže slúžiť ako virtuálny asistent, ktorý pomáha zákazníkom riešiť problémy a odpovedať na otázky. S jeho rýchlymi a presnými odpoveďami možno eliminovať prekážky, ktoré by mohli zákazníkom brániť v nákupnom procese.
Cielené odporúčania: Chat ChatGPT môže využívať…